Reklamačný poriadok spoločnosti 1AGENT realít
09.09.2009 00:16
Reklamačný poriadok spoločnosti 1AGENT realít
1. Reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený.
3. Ku každej reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok, doklad o zaplatení tovaru).
a) záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia a zaplatenia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď, inak v lehote 30 dní (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej služby. Ak výmena nie je potrebná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné zoberie závadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak závada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.
Reklamácia môže byť oznámená tiež e-mailom, kedy predávajúci overí reklamáciu priamo na mieste u zákazníka. V prípade, že je reklamácia neopodstatnená náklady spojené s overovaním budú preúčtované na ťarchu zákazníka.
b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a v čo najkratšom možnom čase odstráni nedostatky.
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane zákazník, originál obdrží predajca. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi – Vladimír Kristián.
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi zákazníkovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
6. Písomné oznámenie reklamácie e-mailom, prípadne poštou na adresu prevádzky podľa bodu 2., na priloženom reklamačnom liste.
7. Telefonické reklamácie nie je možné uznať.
———
Späť